Herní komunita se rozrůstá a stále větší počet profesionálních i amatérských hráčů řeší problematiku svého zdraví. S tímto fenoménem roste i zájem o výživové doplňky stravy značky Madmonq. Český výrobce loni meziročně zdvojnásobil tržby na šedesát milionů korun.

Vůbec první společnost, která se začala zabývat zdravím a kondicí milovníků esportu, na trh kromě osvěty přinesla i speciální přírodní tabletky na podporu výkonu a soustředění. Výrobek je zdravější alternativou k energetickým produktům – hráčům má dodat energii a zrychlit jejich reakce.

Působivého růstu firma dosáhla budováním silného vztahu s gaming komunitou založeného na modelu předplatného, který je na trhu se suplementy poměrně ojedinělý. „Tabletky MADMONQ a CHAMPION byly vyvinuty k pravidelnému užívání a předplatné je skvělým způsobem, jak tomu jít naproti,“ uvedl zakladatel a CEO Michal Noga s poznámkou, že v následujících letech očekává další růst počtu předplatitelů.

V roce 2022 firma prodala svým 85 tisícům zákazníků celkem tři miliony tabletek. „Nejčastěji se jedná o lidi, kteří mají v gamingu kořeny nebo jsou v něm stále aktivní,“ vysvětlil Noga. Z interních průzkumů společnosti však vyplývá, že se mezi pravidelnými předplatiteli nachází také hasiči, lékaři, řidiči nebo i studenti.

Letos startup plánuje představit nové produkty a za pomoci udržitelného tempa růstu chce své finanční výsledky překlopit do černých čísel. Zároveň je pro něj klíčové dále upevňovat pozici na zahraničních trzích, které loni tvořily šedesát procent obratu. Firma uvedla, že má zákazníky ve čtyřiceti zemích světa.