Na začátku prosince se ve Špindlerově Mlýně pod širým nebem odehraje hokejový zápas, jaký tu ještě nebyl. Respektive dva zápasy: jeden prvoligový, mezi Vrchlabím a Kladnem, a jeden extraligový, zřejmě mezi Spartou a Hradcem Králové, ačkoli to zatím není potvrzeno.

Akce, která je spojená se zahájením lyžařské sezony v největším českém středisku, by se měla uskutečnit na kluzišti dočasně postaveném přímo pod sjezdovkou ve Svatém Petru.

Pořadatelem je eventová a marketingová agentura Eniva, za kterou stojí dvojice Andrea Bársony a Tomáš Vosátka. Eniva na svém webu mezi klienty uvádí Unilever, Philips či Dr. Max a také hokejový klub Rytíři Kladno. A právě tohle spojenectví je pro hokejový open air ve Špindlu klíčové.

Zdroje z hokejového prostředí Forbesu potvrdily, že Jaromír Jágr bude do akce zapojen herně i byznysově a zároveň pomůže s její propagací. Detaily dohody mezi legendárním českým útočníkem, jemuž kladenský klub patří, a Enivou ovšem nechce ani jedna strana zatím komentovat. 

Stejně tak momentálně zůstává nejasná míra zapojení společnosti Melida, kterou ovládají slovenský miliardář Igor Rattaj, investoři z okruhu bývalého šéfa ČEZ Martina Romana a také kontroverzní pražští podnikatelé Roman Janoušek a Tomáš Hrdlička. Melida má areál ve Svatém Petru dlouhodobě v pronájmu a provozuje tamní lyžařský areál i přilehlá občerstvovací zařízení.

I zástupci agentury jsou na informace skoupí, jelikož ve druhé půlce července chystají k projektu tiskovou konferenci. V těchto dnech se ještě řeší, zdali by se v rámci akce mohlo uspořádat zápasů více, aby se ještě více využilo postavené hřiště a mobilní tribuny.