skip to main content

Barbora Šenoltová

28 let scénografka
Kam pojedu, až bude svět zase normální
Domů, do Česka
Poslední seriál, kvůli kterému jsem nespal(a)
The End of the F***ing World
Moje nejoblíbenější knížka ever
Richard Bach – Nikdo není daleko
Aplikace, bez které nemůžu být
Google Calendar
Můj screen time na mobilu dnes
2 h 39 min
Pandemický lifehack, který mi pomohl přežít 2020
Stále se učit něco nového. Tvořit. Neustrnout. A pomáhat ostatním.
Člověk, který mě inspiruje v byznysu/práci/kariéře
Lidí, kteří mě inspirují, je nespočet, nejde vybrat jen jednoho. Josef Svoboda, který stál u zrodu Laterny Magiky, prvního multimediálního divadla na světě. Jeho práce se světlem a projekcí na jevišti byla dechberoucí. A protože Laterna Magika je moje naprostá srdcovka. Meda Mládková, její láska k umění, altruismus a filantropie. Nina Dunn, jediná současná světově uznávaná divadelní video designérka. A pak určitě moji kolegové z Mesmer.
Co mi korona dala a vzala
Dala mi čas na sebe, možnost se po čtyřech letech úplně zastavit a nastavit si nové priority. Dala mi čas naučit se něco nového - práci s novými softwary pro video design i videomapping, vyzkoušet si nové výtvarné techniky i možnost pomáhat lidem ohrožených pandemií.   Vzala mi můj dosavadní způsob života, komfortní zónu a velkou většinu práce v divadle.

Vycházející hvězda britského divadelního a světelného designu je z Pelhřimova. Když ji nevzali na DAMU, odešla do Londýna a už při studiu Royal Central School of Speech and Drama pracovala na velkých věcech třeba pro Royal Opera House. Například kompletně ilustrovala kulisy opery Monstrous Child, které se všechny promítají digitálně na plátno. Za sebou má i několik zakázek pro London Fashion Week nebo pařížský Disneyland, loni byla zodpovědná za ilustrace, animace a videodesign pro velký muzikál Sleepless ve Wembley.

Poznej Barboru Šenoltovou

Moje oblečení na home office

Můj home office

Moje tipy

Reklama
Reklama