skip to main content
Hry

Zuck to rozsekal. Vládce Facebooku dělá milionovou reklamu českému Beat Saberu

V tričku, kraťasech a pantoflích, tak jak ho všichni znají, máchá pátý nejbohatší člověk planety světelným mečem a s gustem do rytmu rozsekává jednu krabici za druhou. A miliony se dívají.

Srdce vlastence potěší, že zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg se ve svém posledním příspěvku na své sociální síti mečem ohání, aby podpořil projekt tří kluků z Prahy – hraje totiž Beat Saber, nejúspěšnější hru pro virtuální realitu, za kterou stojí trojice Ján Ilavský, Vlado Hrinčár a Jaroslav Beck.

Reklama

Před rokem a půl svoji firmu Beat Games prodali americkým Oculus Studios, které patří do impéria Facebooku. Takže Zuckerberg nemáchá mečem jen tak zbůhdarma, i když rytmické sekání do krabic za rytmu písničky High Hopes si viditelně užívá. Takhle se dělá marketing, přátelé.

„Dcera Max mi nevěří, že tohle je fakt moje práce,“ komentuje Zuckerberg na svém profilu herní exhibici, kterou během pár hodin viděly skoro dva miliony lidí.

„Jo a taky ve čtvrtek bude na Beat Saberu nový balíček hudby,“ neopomněl Mark připomenout hned v prvním komentáři pod videem. Jeho herní show s českým Beat Saberem v hlavní roli nasbírala skoro dvě stě tisíc lajků a přes třicet tisíc komentářů.

Reklama
Tým Beat Saberu se zakladatelem Facebooku Markem Zuckerbergem. | Foto Archiv Beat Saber

Loňský rok byl pro Beat Games rekordní. Křivka prodeje Beat Saberu loni v březnu nabrala ještě prudší směr vzhůru a na konci roku 2020 se mohly Beat Games pochlubit celkem čtyřmi miliony prodaných titulů a čtyřiceti miliony přikoupených bonusových songů.

Při ceně dvacet až třicet dolarů za každý prodaný Beat Saber a ceně okolo dvou dolarů za song to hrubým odhadem dělá tržby kolem 180 milionů dolarů, tedy téměř čtyři miliardy korun.

Od těch je sice potřeba odečíst různé slevy a akce plus hlavně provize prodejců, i potom to ale pro Beat Games vychází na výjimečně dobrý výsledek pandemického roku.

Reklama
Reklama