Média. Miliardáři. Moc.

2022

Mediální domy s největším zásahem na populaci, magnáti s miliardovými majetky i odvážní nezávislí novináři, kteří se pustili do vlastních projektů. Forbes opět zmapoval českou mediální scénu – podívejte se, kdo se podílí na tom, co denně čtete a sledujete!




Metodika: Mediální armády sestávají z koncových vlastníků vydavatelství, lidí, kteří v jejich rámci mají vliv promlouvat do skladby obsahu jednotlivých médií (od vrcholných manažerů po redaktory) a klíčových titulů/aktiv. Zdrojem našich dat jsou ABC ČR, Media projekt (čtenost tiskovin v přepočtu na jedno vydání v období od 1. 4. do 30. 9. 2021), Radio Projekt (2. a 3. čtvrtletí 2021), NetMonitor (průměrný denní počet reálných uživatelů webu v listopadu 2021), ATO (průměrný denní zásah jednotlivých televizních skupin v listopadu 2021 v cílové skupině 4+). Tržby a EBITDA (potažmo rozpočet u veřejnoprávních institucí) jsou za rok 2020, pokud není uvedeno jinak.