Neporazil jen Francii, ale i vajíčko. Lionel Messi se stal králem fotbalu i Instagramu. Na sociální síti snímek, na němž drží pohár mistra světa, olajkovalo přes šestapadesát milionů lidí.
Překonal tak o několik set tisíc rekord, který do té doby držela fotka vajíčka, uveřejněná na síti v roce 2019. Jenže zatímco u vajíčka šlo o jakousi recesi, fotbalový mág si lajky za své výkony i sympatie zasloužil. A navíc se Messi v oblíbenosti u fanoušků dostal do první pětky nejvíce lajkovaných příspěvků i s dalším snímkem. Na něm je zachycen společně s Cristianem Ronaldem u partie šachů v reklamě pro módní dům Louis Vuitton. A pod ní se nashromáždilo 32 milionů lajků.
Příspěvek, na kterém argentinský kapitán drží nad hlavou zlatý pohár, se líbil v prvních dvaceti hodinách od uveřejnění 48 milionům lidem. A už den po skvělém a napínavém finále mistrovství světa se stal teprve druhým člověkem na světě s více než čtyřmi sty miliony sledujících.
Zařadil se tak za již zmíněného Ronalda, který má na této sociální síti 518 milionů fanoušků a žebříček nejsledovanějších celebrit vede. Třetí místo patří modelce Kylie Jenner, čtvrté herečce Seleně Gomez a páté herci a zápasníkovi Dwaynu Johnsonovi.
Podle Social Blade, platformy pro analýzu sociálních médií, přibylo Messimu pět milionů sledujících hned v neděli, za posledních třicet dní pak dvacet milionů. Už teď je tak jasné, že překoná zatím svůj nejúspěšnější měsíc, což byl loňský srpen, kdy ho po přestupu z Barcelony do Paris Saint-Germain začalo sledovat dvacet milionů lidí.
Pod fotografií Messi děkuje své rodině i všem, kteří ho podporovali a věřili v celý tým. Znovu se tak podle něj ukázalo, že když se Argentinci spojí a bojují společně, jsou schopni dosáhnout všeho, čeho chtějí.
Instagram se úspěchu Lionela Messiho věnuje už třetím dnem a objevují se už i vtipné koláže, které poukazují na sesazení vajíčka z pomyslného piedestalu. Na jedné jej fotbalista drží místo trofeje, na druhém na něm má vítězně položenou nohu, na dalším zase vajíčko nahrazuje při šachové partii Ronalda.