V minulém roce se české značce nádobí Fabini dařilo. Prodala 146 tisíc produktů a překonala svůj cíl – plánovaný obrat 150 milionů korun za rok 2024 přesáhla skoro o tři miliony. A největší novinkou byla nová výkonná ředitelka Radka Vaculíková.

„Rok 2024 byl pro nás ve znamení růstu. Věnovali jsme se vývoji velkého množství nových i vylepšování stávajících produktů, ale také budování značky a rozšiřování týmu,“ vysvětluje nová CEO Radka Vaculíková.

info Foto Fabini
Nová CEO Radka Vaculíková. Foto Fabini

Vaculíková se do vedení firmy přesunula z pozice finanční ředitelky na přelomu roku. Vystřídala tak zakladatele firmy Jana Fabiniho, který se objevil v loňském výběru 30 pod 30. Ten však z firmy zcela nezmizí, i nadále se věnuje strategii a dalšímu směrování společnosti.

Nová jména se objevila i v dalších odděleních Fabini. Ředitelem marketingu je Jaroslav Kaucký ze Zootu, šéfem značky se stal Radim Stezka z Footshopu a původní roli Radky Vaculíkové nyní zastává Natálie Švecová z Rohlíku.

Firma Fabini stihla vydat dvanáct kolekcí nádobí, včetně příborů Boldi od designérky Natálie Navrátilové, které získaly ocenění Red Dot Design Award a aktuálně jsou nominované na cenu Czech Grand Design.

Některé kolekce vznikly ve spolupráci s ambasadory, mezi které patřil i Zdeněk Pohlreich, Těhotnej Kuchař nebo Mirka van Gils Slavíková.

A co plánuje Fabini do budoucna? Kromě speciální kolekce na grilování a přípravu jídla venku se chtějí soustředit na budování značky nejen na českém a slovenském trhu, ale nově i v Nizozemsku. Tržby mají dosáhnout 266 milionů.

„Firma od svého vzniku na konci roku 2019 vyrostla každý rok přibližně dvojnásobně. Už jsme stihli uvést na trh největší letošní kolekci Meda 3.0 a letos nás čeká launch celkem 36 nových produktů. Na růst o 116 milionů korun jsme dobře  připraveni,“ říká Vaculíková.